Sylwester w Lanckoronie :)

O Lanckoronie pisałam już tutaj :) Wspominałam, że jeszcze wrócę i ku mojej radości miałam przyjemność zobaczyć uroki tego miasteczka o innej porze roku :) Początkowo chciałam pojechać na Festiwal "Anioł w Miasteczku" niestety był problem z dojazdem, więc pozostawiam go na mojej liście "do załatwienia" ;)

W Lanckoronie witaliśmy Nowy Rok :) 

Jeśli bywacie w Lanckoronie napiszcie o wrażeniach, a może macie jakieś ulubione festiwale czy też inne lanckorońskie imprezy? Napiszcie :)



A jeśli chodzi o Sylwestra to mieliśmy przyjemność spędzić go w przesympatycznym gronie miłośników fotografii. Wydarzenie zorganizowane przez Pokochaj Fotografię - kto nie zna, a choć trochę interesuje się fotografią to polecam KLIK. To był wspaniały czas i świetna zabawa :) Fotografowaliśmy, rozmawialiśmy, tańczyliśmy salsę i jedliśmy pyszne ciacha w cafe Arka. TU możecie zobaczyć jak się bawiliśmy :) 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz